مطالب ریاضی متوسطه
مطالب ریاضی متوسطه

مطالب ریاضی متوسطه

تست هوش تصویری

با این تست تصویری چه می کنید؟

با این تست تصویری چه می کنید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آیتک راستی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 22:50

سلام
فکر می کنم ارتباط بین شکلها بر اساس تعداد نقاط دایره ی سیاه بوده
در ردیف بالا از سمت چپ :شکل اول چهار نقطه، شکل دوم پنج نقطه و شکل سوم شش نقطه دارند
به همین ترتیب در ردیف پایین از سمت چپ:
اولین شکل هفت نقطه، دومین شکل هشت نقطه و سومین شکل با طی رابطه ی صعودی، باید نه نقطه داشته باشد.

آفرین دوست خوبم.کاملا دلیلت درسته.اگه دوست داری از وبلاگهای دیگه من هم میتونی خبر بگیری اونا هم در مورد ریاضی و معما و تست هوشه.آدرسهاشو تو پیوند ها گذاشتم .ممنون دوست عزیزم.

آیتک راستی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:27

سلام پاسخ D

متشکرم دوست خوبم.میشه دلیل انتخاب گزینه D رو بگی.

مجید مویدی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 01:49 http://majidmoayyedi.blogsky.com

سلام قربان
من به طور اتفاقی وبلاگتون رو دیدم(تو قسمت آخرین مطالب بلاگ اسکای)
+ اول از همه واستم عرض ارادت کنم خدمتتون. همیشه به یاد همه معلم هام بودم و هستم. همه شون حق به گردنم دارن
+ یادش بخیر. خاطرات ریاضی من رو زنده کردید. من دیپلم ریاضی بودم و همیشه یکی از علاقه هام ریاضی بوده.
+ یادش بخیر. سال 85 پیش دانشگاهی ریاضی رو گذروندم.
+ حتما تا فرصت کنم سر میزنم و از تست هوش های خوبتون استفاده میبرم. عاشق حلِ مساله های ریاضیم

سلام دوست خوبم مجید جان خوشحال شدم از آشنائیتون میشه لطفا خودتونو بیشتر معرفی کنین؟کدوم شهر زندگی میکنین؟شغلتون چیه؟ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد